(Stängd för anmälningar) Nationell utbildning 2022 (Digital) - Kundomdömen för tandläkare.
fre 14 okt.
|Digitala kundomdömen på Google
(Inga fler anmälningar) Hur hanterar ni kunder som ger er omdömen på Google? Hur hanteras negativa kunder och hur får ni fler nöjda kunder att ge er positiva omdömen? Pris: 890 kr exkl moms, inklusive individuell rådgivning efter utbildningen.
Tid och plats
14 okt. 2022 12:00 – 13:30
Digitala kundomdömen på Google
Om evenemanget
Kunders omdömen om tandläkare och tandhygienister är ytterst viktiga för möjligheten att få nya kunder. Internationella studier visar t ex att:
- 70% av anser positiva omdömen från patienter vara ytterst viktiga för valet av tandläkare.
- 72% av potentiella kunder/patienter läser kundomdömen som ett första steg i valet av tandläkare.
- Nästa 20% av potentiella kunder/patienter kan överse med negativa omdömen från andra patienter om tandläkaren besvarat kritiken.
UTBILDNINGEN OMFATTAR
• Digitala omdömen på Google - Hur fungerar de?
• Internationell bransch-data kring hur kundomdömen påverkar försäljning och inflöde av nya besökare.
• Planen och strategin: Steg-för-steg-genomgång av hur ni bäst arbetar med digitala kundomdömen.
• Kundens syn i Sverige - En genomgång av de områden som besökare hos tandläkare reagerar på, och skrivier om, idag.
• Hur hanterar vi negativa - och positiva - omdömen?
• Försäkra er om positiva omdömen som en del i er marknadsföring. Goda råd och verktyg.
MÅL MED UTBILDNINGEN
Att du som deltagare ska:
• Förstå kraften och möjligheten i kundomdömen.
• Kunna planera för hantering av omdömen, löpande, på bästa sätt.
• Kunna skapa en rutin för att få fler av era nöjda besökare att ge er positiva omdömen och, på så sätt, öka inflödet av nya besökare.
PRIS
890 kr (+ moms). En timme individuellt uppföljningsmöte efter utbildningen ingår och bokas separat. Anmälan är bindande och faktureras till de t företag/adress som anges vid bokning.
Varmt välkomna!