fre 21 okt.
|Digitala kundomdömen på Google
Nationell utbildning 2023 (Digital) - Besökaromdömen för museer - alternativ tid.
Hur hanterar ni era besökaromdömen på Google? Hur hanteras negativa besökare och hur får ni fler nöjda besökare att ge er positiva omdömen? Pris: 890 kr exkl moms, inklusive individuell rådgivning efter utbildningen.


Tid & plats
21 okt. 2022 12:00 – 22 okt. 2022 12:00
Digitala kundomdömen på Google
Om utbildningen
Kunders omdömen om tandläkare och tandhygienister är ytterst viktiga för möjligheten att få nya kunder. Internationella studier visar t ex att:
- 70% av anser positiva omdömen från patienter vara ytterst viktiga för valet av tandläkare.
- 72% av potentiella kunder/patienter läser kundomdömen som ett första steg i valet av tandläkare.
- Nästa 20% av potentiella kunder/patienter kan överse med negativa omdömen från andra patienter om tandläkaren besvarat kritiken.
UTBILDNINGEN OMFATTAR
• Digitala omdömen på Google - Hur fungerar de?
• Internationell bransch-data kring hur kundomdömen påverkar försäljning och inflöde av nya besökare.
• Planen och strategin: Steg-för-steg-genomgång av hur ni bäst arbetar med digitala kundomdömen.
• Kundens syn i Sverige - En genomgång av de områden som besökare hos tandläkare reagerar på, och skrivier om, idag.
• Hur hanterar vi negativa - och positiva - omdömen?
• Försäkra er om positiva omdömen som en del i er marknadsföring. Goda råd och verktyg.
MÅL MED UTBILDNINGEN
Att du som deltagare ska:
• Förstå kraften och möjligheten i kundomdömen.
• Kunna planera för hantering av omdömen, löpande, på bästa sätt.
• Kunna skapa en rutin för att få fler av era nöjda besökare att ge er positiva omdömen och, på så sätt, öka inflödet av nya besökare.
PRIS
890 kr (+ moms). En timme individuellt uppföljningsmöte efter utbildningen ingår och bokas separat. Anmälan är bindande och faktureras till det företag/adress som anges vid bokning.
Varmt välkomna!