top of page

Customer Ambassador Program (CAP)

Har ni full nytta av nöjda kunder för att värva nya kunder? Ingen påverkar oss lika tydligt idag som rekommendationer från någon vi känner eller från skrivna omdömen från andra kunder. 

​

CAP handlar om att involvera sina närmaste och mest engagerade kunder för att nå, och vinna, fler kunder. Vi har skapat ett program som erbjuder er ett kostnadseffektivt och heltäckande stöd för att öka kundtillströmningen genom era befintliga, nöjda kunder. 

 

Välkommen!  

steven-lasry-xyu461gkzmQ-unsplash.jpg

CAP - Customer Ambassador Program.

CAP är ett paket och en helhetslösning för att få maximal kraft i positiva kundrelationer - för att öka inflödet av nya kunder. Paketet innehåller:

​

Utbildning - Två timmars utbildning i advocacy marketing samt i CAP-paketets innehåll. 

Referral-teknik - Sk "referrals" innebär att ni erbjuder teknik på er hemsida och i e-post mm för att era kunder ska skicka erbjudanden från er till sina vänner. 

Reviews - Vi ansluter er till Google Reviews, världens ledande tjänst för skrivna kundomdömen,    och hjälper er att koppla tjänsten till er hemsida så att era besökare kan läsa nöjda kunders  omdömen.

NPS - Net Promotor Score-frågan frågar era kunder om hur intresserade de är av att rekommendera er till människor de känner. CAP innehåller stöd för att ställa frågan och fånga upp alla som ger er högt omdöme. 

Yadoux AB arbetar efter en tydlig struktur och modell för att: 

1. Utbilda och inspirera.  

2. Installera de tekniska aspekterna. 

3. Genomföra de första stegen i programmet tillsammans med er. 

4. Förbereda uppföljning/analys.

5. Löpande fungera  som ert bollplank och inspiratör om ni vill. 

Är du nyfiken på hur vårt Customer Ambassador Program (CAP) skulle kunna öka er försäljning? 

Boka in ett möte så pratar vi om era förutsättningar, samt hur vi går vidare därifrån. Efter mötet återkommer jag med förslag på upplägg samt offert, baserat på era unika behov.

bottom of page